13 Eylül 2011 Salı

herkes arkasını kollasın!

O kadar uzun zaman olmuş ki yazmayalı.. oysa gecen sezon inanılmaz maçlar olaylar gördüm. nedense yazmamışım hiçbirini. yüksek lisanstan ve işlerden dolayı olsa gerek..

Arena da harika bir galibiyet, inönü de inanılmaz bi maçın dönüşü, sivasta şampiyonluk, burhan felekte avrupa 3.lüğü, saraçoğlunda kayıpsız bir 2.dönem..her tarafa astığımız bayraklar ardından kara 3 temmuz. haketmediğimiz muamele. hukuk olmayan bir ülkede yapmadığın bir şey için kendini savunmak..şaşkınbakkaldan köprüye yürürken haddi hesabı olmayan biber gazları ve polis jopları..izmir cumhuriyet meydanında toplanış.. Fenerium da 1 günde 1 milyon ciro.. Moda da, herşeyin başladığı yerde 1907 adet Fener... caddeye sığmamak taksime taşmak..bazı yöneticilerin takımı terkedişine şahit olmak..medyanın karaktersizliği..hükümetin şahsiyetsizliği..hukukun saçmalığı..tff nin hem de fenerli başkanının çirkefliği..

insanın gerçekten içi acıyor. filmlerde esas abi, aşık oldğu-sevdiği esas kıza bişey olursa kalbim acıyor falan derdi. ülen ne biçim laf öyle derdim. gerçekten Fenerbahçeye yapılanlar karşısında kalbim acıyor. ben rakip taraftar olsam Fenerbahçe taraftarına imrenirdim. oysa Fenerbahçe taraftarıyım ve gurur duyuyorum herkesle, hepimizle..bu takımı yöneticileri yalnız bırakabilir. ama bu kulübün sahibi taraftardır. ve biz her zaman burdayız

işte bu duygularla yeni bir sezonu açıyoruz. bu sefer tribünde değil kaldırımdaydık belki..ama kimse merak etmesin.haketmediğimiz çok şey yaşadık bu süreçte. hakettiğiniz şeyleri yaşatmaya geliyoruz...herkes arkasını kollasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder