6 Ocak 2011 Perşembe

Bugün Burhan Felek' te...

1- taraftar az mıydı? evet ama çok da az değildi. elbette kimse sarı meleklerin taraftar ortalamasına oynamayı beklemesin lütfen.
2- çok saçma bi şekilde yerleşiyoruz tribüne. File arkasından ziyade oyunculara yakın yerde tezahürat yapılmasının daha faydalı olacağını düşünüyorum. hele rakip oyuncuyu protesto etmek için ıslık vs yi hiç bir zaman kullanamıyoruz
3- oyuncularımızın bu sene nesi var hiç anlamıyorum. sorunumuz motivasyon demişler sanırım maçtan sonra.. arkadaşım artık motive olsanız iyi olur yani. play off lar gitti, lig gitmesin. bi sporcu kupayla motive olmayacksa ne ile olacak? ucunda kupa var bu işin yahu
4- başkan ve yönetim de maçı izlemiş. acaba izlerken ne düşündüler çok merak ediyorum? kafalarda çözüm falan var mıdır acaba?
5- hakemler kötüydü bence. ama bizim takım da çok kötü oynadı. çok basit hatalar yaptık. servis atmasını unutmuş bu çocuklar.
6- en azından fransız oyunculara iyi makara geçtik
7- tepedeki 15-20 fransız taraftara da acayip uyuz oldum
8- fransızların formadaki reklam adedini sayabilen var mı?
9- yüksek lisans dersimi ekip sıcacık evde oturacakken son dk beni maça gitmeye ikna eden kankama da teşekkürü borç bilirim.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder